zaterdag 17 juli 2010

Eindelijk een kleedje voor...mezelf!



Het is een hele uitdaging, want het moet klaar zijn over een week. Dat is m'n eigen deadline: mijn verjaardag! En het wordt tijd, want het plan is er al enkele maanden. In de "Patrones" (de Spaans Knipmode/Burda zeg maar) zag ik een leuk bloesje. Mijn dwaas idee: ik maak er een kleedje van. Oh my god, wat heb ik gezwoegd op dat patroon. Ten eerste was alles in het Spaans (tja) en ten tweede waren er echt héél veel patroondelen, die dan nog eens fout genummerd waren. Afin, enkele avonden verder had ik dan eindelijk een patroon. En toen was ik het even beu. Even geen zin meer in het vele knip- en naaiwerk in het vooruitzicht. Twee maanden verder heb ik dus nu mijn eigen deadline vastgelegd. De zomer is halfweg, daarna hoeft het zelfs niet meer! Het knippen is ondertussen achter de rug, oef. Het wordt donkerblauw met witte bollen en enkele rode accenten (zoals de knopen). Benieuwd? Ik ook. And it better be worth all the hard work...grrr!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten